Esztétikai tömések

• Régi amalgám tömés eltávolítása

Régi amalgám töméseit érdemes esztétikai tömésre cserélni, mert:

Az esztétikai tömés színe megegyezik a fog színével, ezért észrevétlen. Az amalgámtöméssel ellentétben nem tartalmaz fémet, nincs káros hatással a szervezetre (nem okoz allergiát sem). Az esztétikai tömés azonnal terhelhető, stabilan kötődik a foghoz. Kopásálló, színe évek múlva sem változik.

• Szuvas fogak kezelése

A fogszuvasodás az egyik legáltalánosabb fogászati probléma. Ha a szuvas fogat nem kezeljük idejében, fájdalmat, gyulladást okoz és végül a fog elvesztéséhez is vezethet.

A szuvasodás mértékétől függően elegendő lehet egy esztétikai tömés vagy inlay, komolyabb esetben a fogat gyökérkezeljük.

Inlay

Abban az esetben, ha az esztétikai tömés már nem elegendő, de korona még nem indokolt, a legjobb megoldás az inlay. Az inlay-t (fogbetétet) fogtechnikus készíti el lenyomat alapján. Színe tökéletesen illeszkedik a fog színéhez, tartós, kopásálló és nagyszerűen alkalmazható amalgám tömések cseréjeként.

Inlay készülhet porcelánból, kerámiából vagy grádiából.

Porcelán héj

Az esztétikai fogászat leglátványosabb újítása a porcelán héj. A metszőfogak külső felszínét borító héjat egyéni méretre, formára és színre készítjük el Önnek, így tökéletesen illeszkedik meglévő fogaihoz. Rendkívül látványos letört, elszíneződött, repedt vagy kismértékben elcsavarodott fogak esetén. Ha túl nagy a hézag a fogak között vagy az egyik fog rövidebb, mint a másik, a porcelán héj ezt tökéletesen korrigálja. A beavatkozás rendkívül kíméletes, hiszen a fogak felszínéből csupán egy leheletvékony réteget csiszolunk le.

Mindez gondos előkészítést, rendkívül precíz munkát kíván, melyet nagy gyakorlattal rendelkező fogorvosaink teljes biztonsággal végeznek rendelőnkben.

Jacket Korona

A legesztétikusabb fémmentes korona, melyet a felső metszőfogakra építünk. A jacket  koronák a természetes zománchoz hasonlóan áttetszőek, ezért ugyanúgy ragyognak, mint az igazi fogak.